Logout

Nå er tiden inne for å bytte ut din SD-boks!

Image

I løpet av 2017 sluttet mange kanaler å sende i standardkvalitet (SD). Vi anbefaler derfor alle våre kunder som ikke har oppgradert til HD- eller UHD-boks, til å gjøre det med en gang.

Slik bestiller du en ny boks
Velg mellom følgende tilbud:
Alternativ 1: Motta HD-boksen helt kostnadsfritt med 12 måneders avtaleperiode (OBS: kun én boks pr kunde.)
Alternativ 2: Motta HD-boksen for kun kr. 695,- uten avtaleperiode
Alternativ 3: Motta Ultra HD-boksen for kun kr. 1190,- med 12 måneders avtaleperiode

Bestill i dag via SMS
Send <bestill HD1> (alternativ 1) eller <bestill HD2> (alternativ 2) eller <bestill UHD3> (alternativ 3) og ditt <kundenummer> til 1963.
Eksempel: bestill HD1 123456 til 1963.
Hvis du vil erstatte mer enn én SD-boks, anbefaler vi deg å ringe oss på 21 95 28 28.

Tilbudet gjelder til og med 30. juni 2018.

PS. Bruker du 12 volt eller solcelle til parabolen? Ring oss på 21 95 28 28.

Er du usikker på om du har en HD-boks så kan du se en oversikt av alle våre bokser her. 

OBS:
Med en ny boks vil det også følge med et nytt programkort. Det er viktig at du kobler opp den nye boksen med dette nye kortet - da ditt gamle kort vil deaktiveres 14 dager etter at du har mottatt den nye boksen.

 

Boksene vist under sluttet å fungere 14. november 2017

Oversikt over SD-bokser som skal stenge

 

Disse kanalene ble stengt 14. november 2017 og er ikke lenger tilgjengelig dersom du har SD-boks.
 

Husk at du alltid har tilgang til våre kanaler i Viaplay appen. Les mer her