Ønsker du hjelp med din bestilling?
Ring 21 95 28 28

Kundeservice

Søk

Frysing av abonnementet

  • For å fryse ditt abonnement må du ta kontakt med kundeservice, om du ønsker det fryst samme dag må du kontakte oss på telefon 21952828 eller via chat. Du må da oppgi en dato fra det skal fryses, og når det skal åpnes. Det kan ikke fryses på ubestemt tid.
  • Når abonnementet ditt er fryst vil alle tjenester som følger ved slutte å fungere i denne perioden, og du vil ikke faktureres (dette inkluderer Viaplay tilgang).
  • Abonnementet starter automatisk og fortsetter som normalt når fryseperioden utløper.
  • Om du har en avtaleperiode på ditt abonnement vil denne utvides med samme antall dager som abonnementet står fryst.
  • Når ett abonnement åpnes igjen etter en fryseperiode må det være åpent i minimum 30 dager før det kan fryses på nytt.
  • Etter en fryseperiode vil beløpet på din første faktura fra oss kunne være litt høyere enn normalt. Dette er fordi vi fakturerer forskuddsvis.
    Dette innebærer at dersom ditt abonnement åpnes igjen i for eksempel august, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden i august, samt for september.
  • Skulle du ha penger til gode når fryseperioden starter, vil det automatisk krediteres på neste faktura.
Kontakt oss