Kundeservice

Søk

Teknisk problem i utsendingen til ditt parabolkort. Vennligst ring 02828 for hjelp (5)

1. Sjekk at kort er satt korrekt i boksen. Hvordan kortet skal settes inn i din boks finner du her.
2. Ta ut strøm og kort. Sett inn strømmen, og deretter kortet når du får beskjed om det på TV-skjermen.
3. Har du et annet kort, kan du teste dette.
4. Gjør en tilbakestilling av boksen din. Hvordan du gjør en tilbakestilling på din boks, klikk her.
5. Sjekk at du har riktig programvare på boksen. For å finne ut om at har korrekt programvare trykker du på Menu/Setup --> Innstillinger --> Mottakerinformasjon, her inne
    finner du utgavenummer. For å se hva som er riktig utgavenummer til din dekoder, trykk her. Har du feilprogramvare kan du oppdatere boksen din, hvordan du gjør dette på din
    boks, trykk her. Om du har Pace 855/850 eller Samsung 670, ligger ikke programvaren lenger på satellitt og det er ikke mulig å laste ned ny programvare til din boks. Har du en
    av disse boksene må du ikke starte en oppdatering. På alle standard bokser er heller ikke programvaren lengre på satellitt, disse får du ikke oppdatert.

Kontakt oss